Faceți căutări pe acest blog

UE:e-publicații - Clasele în acțiune: Predarea schimbărilor climatice cu eTwinning

Clasele în acțiune: Predarea schimbărilor climatice cu eTwinning/ Irene Pateraki, Alexandra Hanna Licht; Biroul Central de Asistență eTwinning; European Schoolnet; Agenția Executivă pentru Educație, Audiovizual și Cultură - Luxemburg: Oficiul pentru Publicații al Uniunii Europene, 2020. - 59p. [Accesat: 11.01.2021]

Disponibil : https://op.europa.eu/s/oE1f

Promovarea unei tranziții ecologice presupune integrarea dezvoltării durabile din punct de vedere ecologic, în educație. Școlile și profesorii trebuie să-i ajute pe elevi să înțeleagă care sunt provocările cu care se confruntă și să le ofere instrumentele necesare pentru a lua măsuri.

Programul e-Twinning pune la dispoziția profesorilor o comunitate europeană transnațională dinamică, în cadrul căreia pot găsi resurse și idei. De asemenea, le oferă ocazia de a face schimb de bune practici. Este o experiență de învățare intensă, în cadrul căreia elevii se implică în proiecte de învățare prin colaborare, care îi ajută să adopte noi perspective, iar profesorii și elevii pot învăța unii de la alții. Programul ilustrează maniera exemplară în care cooperarea dintre școli poate contribui, într-un mod concret și foarte creativ, la abordarea marilor provocări ale societății

Cartea cuprinde o selecție de proiecte și activități eTwinning excelente, desfășurate în instituții aparținând tuturor ciclurilor de învățământ, de la grădiniță la liceu și școală profesională. Fiecare dintre aceste activități le-a oferit elevilor o mai bună înțelegere a schimbărilor climatice și a măsurilor pe care le putem lua cu toții pentru a le combate.

Cartea ne arată că eTwinning împreună cu profesorii și elevii activi pe această platformă știu să gestioneze provocările prezentului într-o manieră creativă și plină de culoare și cum să-și dezvolte competențele științifice și digitale, precum și gândirea critică.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cautare in

Traduceti