- Certificat de participare la cursurile organizate în cadrul programului CE
- Lectorii cursurilor - experți europeni
- Fiecare curs este disponibil în 8 limbi
- Recomandări și instrumente utilizate în practică
- Posibilitatea de îmbunătățire rapidă a competențelor în domeniul managementului cultural
- Fiecare curs - 15-30 de minute de vizionare a unor materiale video
- Posibilitatea de a participa la curs direct pe site sau de a primi lecțiile pe poșta electronică în fiecare zi
- Curs privind programul "Europa Creativă" 6 lecții
- Cursul de cultură și creativitate 7 lecții
- Curs de Pledoarie (ADVOCACY ) 9lecții
- Curs de scriere a propunerilor 5 lecții
- Curs de planificare strategică 8 lecții
- Curs online de marketing 5 lectii (NOU) ianuarie 2017
- Curs de finanţe pentru organizațiile creative 6 lecții (NOU) ianuarie 2017
- CURS DE CROSSOVER ȘI FUNDRAISING 3 lectii (NOU) februarie 2017
- CURS DE COMUNICARE ((NOU) mai 2017)
- Cursul despre crearea valorii în economia creativă 6 lecții (NOU) iunie 2017
- Cursul "Colectarea de fonduri" (NOU) iulie 2017)
- Cursul despre strategia cultural((NOU) iulie 2017)
- Cursul despre comunicarea digitală (NOU) 3 lecții (August 2017)
- Cursul Jurnalismul cultural (NOU) 4 lectii NOU (septembrie 2017)
Curs privind programul "Europa Creativă" 6 lecții
Cursul constă din 5 lecții pe care le veți putea audia timp de 15 minute și
veți putea afla cum să obțineți finanțare pentru inițiativa dvs. Experții
– Egle Deltuvaite, directorul biroului național "Europa
Creativă" în Lituania, și Yvelin Karu Veskioja – în Estonia, vă vor învăța
cum să elaborați o solicitare de succes, cum să depuneți actele pentru
participare la concurs și cum să găsiți parteneri internaționali. "Europa
Creativă" este cel mai mare program de granturi al UE, prin care se
finanțează proiecte din sectorul cultural și audiovizual. Un proiect separat
poate beneficia de finanțare între 200.000 și 2 milioane de euro. După rezolvarea testului scurt, veți
primi un certificat
Cursul de cultură și creativitate 7 lecții
În cadrul acestui curs veți afla ce reprezintă sectoarele culturale și
creative, ce face ca orașele să fie creative, ce diferențe există între cultura
de masă și cultura înaltă, care este rolul culturii în diferitele domenii ale
vieții și în ce mod cultura poate contribui la soluționarea conflictelor.
Curs de scriere a propunerilor 5 lecții
După audierea a 3 lecții, managerii din domeniul cultural vor învăța cum să
elaboreze propuneri de proiect de succes, și cum ulterior să obțină finanțare
pentru implementarea proiectelor lor. După finalizarea cursului veți putea
identifica scopul, obiectivele și rezultatele scontate ale proiectului, veți
putea găsi parteneri și elabora propuneri de proiect de calitate. Cursul va fi
condus de Magda Krasowska-Igras, formator cu peste 12 ani de experiență în
scrierea propunerilor de proiecte și întocmirea bugetelor. După rezolvarea testului scurt, veți
primi un certificat.
Curs de Pledoarie (ADVOCACY) 9 lecții
Pentru audierea a 5 lecții veţi avea nevoie de jumătate de oră, în cursul
căreia veți învăța cum să creaţi o campanie de advocacy: de la identificarea
problemei până la evaluarea rezultatelor. Expertul în comunicare și advocacy,
Anush Begloyan, analizează cazuri reale al campaniilor de succes și explică
cum.
Curs de planificare strategică 8 lecții
David Parrish, specialist în industrii culturale și creative, vă va spune
cum să mențineți un echilibru între creație și afaceri. Examinând cazuri și
exemple reale, veți învăța cum să analizați piața, avantajele și punctele
vulnerabile ale organizației dvs., de asemenea, veți afla cum să descoperiți
propria nișă. Cursul constă din 5 lecții pe care le veți putea audia timp de
jumătate de oră. Aici veți afla informații despre metode clasice și metode
patentate de elaborare a strategiilor. După rezolvarea testului scurt, veți
primi un certificat.
(NOU) ianuarie 2017
Curs online de marketing 5 lectii
Veți putea asculta 5 prelegeri în 20 de minute. După un scurt test, veți primi un certificat al Programului de Cultură și Creativitate al UE-Parteneriatul Estic.
Curs de finanţe pentru organizațiile creative 6 lecții (NOU) ianuarie 2017
Acest curs intensiv va ajuta managerii
din domeniul culturii să elaboreze un buget structurat și realist pentru
proiectele naționale și internaționale. Sarah Telvell este specializată
în strategiile pentru industriile culturale și creative și oferă
consultanţă organizaţiilor din Marea Britanie.
În acest curs, ea își va
împărtăși experiența, vă va spune despre toate etapele bugetării,
prezentând, de asemenea, propriile progrese și modele de finanțare.
Durata cursului este de 30 de minute, iar după un scurt test, veți primi
un certificat al Programului de Cultură și Creativitate al
UE-Parteneriatul Estic.
Cursul 1. Ce trebuie să știți înainte de a începe
Cursul 2. Pregătirea unui buget
Cursul 3. Perfecționarea unui buget
Cursul 4. Transformarea unui buget într-un flux de numerar
Cursul 5. Gestionarea finanțelor unui proiect în derulare
Cursul 6. Raportarea finanțelor unui proiect
Șapte studii de caz
linkuri utile:
Test și certificat
CURS DE CROSSOVER ȘI FUNDRAISING 3 cursuri (NOU) martie 2017
Acest curs se concentrează asupra metodelor alternative de strângere de fonduri care ajută companiile de start-up în artă de a face primii pași. Acesta este conceput în mod logic să acopere elementele de bază ale inovației și antreprenoriatului, modelele de afaceri cheie, conținutul de bază și structura unui plan de afaceri în domeniul artelor, precum și cadrul crossover între artă și alte sectoare din economie care duc la dezvoltarea creativă a orașelor, clusterelor creative și a altor forme strategice de colaborare.
Cursul este condus de Dr. Lidia Varbanova (www.lidiavarnova.ca), consultant internațional, antrenor și cercetător în domeniul artelor, culturii și a industriilor creative. La finalizarea unui scurt test, veți primi un certificat.
Cursul 1. Antreprenoriat și inovație: vectori pentru colectarea cu succes a fondurilor
Cursul 2. Modele de afaceri și finanțare externă pentru companiile nou-înfiinţate în sectorul creativ
Cursul 3. Cooperările intersectoriale: un catalizator pentru o planificare eficientă a afacerii
Link-uri pentru resurse online și resurse pentru informații suplimentare
Fișă informativă
Cazuri/exemple
Test și certificat
CURS DE COMUNICARE 5 lecții (NOU) mai 2017
În doar 30 de minute puteți asculta un set de 5 lecții din care veți
afla cum să vă promovați proiectul într-un mod eficient. Andrei Kulakov,
expert în comunicare, dezvăluie câteva sfaturi și reguli de lucru cu
mass-media și alte grupuri-țintă. Pe lângă aceasta, veți învăța să
stăpâniți bazele strategiei de comunicare, inclusiv cum să alegeți
mesajele și canalele de comunicare potrivite pentru publicul
dumneavoastră. Trecând un scurt test, veți obține un certificat de
promovare a cursului.
- Cursul 1. Principiile de bază ale comunicării strategice
- Cursul 2. Etapele comunicării strategice
- Cursul 3. Principiile de bază ale comunicării strategice
- Cursul 4. Elementele de bază ale comunicării strategice
- Cursul 5. Comunicarea prin mass-media: sfaturi pentru succes
- Resurse suplimentare
Cursul despre crearea valorii în economia creativă 6 lecții (NOU) iunie 2017
Cei care vor audia cursul vor afla
despre elementele de bază ale economiei creative, ce reprezintă lanțul
valorii adăugate și de ce este important pentru elaborarea unui proiect
cultural. Lectorul cursului, Vladimir Vorobei – directorul agenţiei
pentru dezvoltare economică „PPV Knowledge Networks”, vă va povesti
despre cum să definiţi piaţa și să alegeţi nișa, cum să creați profilul
clientului și să formulați o ofertă unică competitivă.
Cursul despre strategia culturală (NOU) 4 lecții iulie 2017
După audierea cursului, veți afla cum să elaborați o strategie pentru o organizație culturală și cum să pregătiți documente, care să aibă, într-adevăr, un efect. Lectorul cursului, Ragnar Siil – expert în cadrul Programului UE și al Parteneriatului Estic de Cultură și Creativitate, are o experienţă de peste 10 ani în colaborarea cu organizaţiile guvernamentale, non-profit și de afaceri. Pe parcursul lecțiilor, lectorul va propune noi metode de analiză a organizaţiei, de măsurare a potenţialului, efectelor și rezultatelor activităţii.
- CURSUL 1. „Totul constă în proces”
- CURSUL 2. „Înțelegerea peisajului cultural”
- CURSUL 3. „Teme esenţiale ale strategiilor culturale contemporane”
- CURSUL 4. „De la vorbe la fapte”
- Legături suplimentare
Cursul "Colectarea de fonduri"(NOU) 4 lecții iulie 2017
După audierea cursului online, veţi afla cum puteţi să găsiți donatori pentru inițiativele culturale și cum să creaţi relații stabile și de lungă durată cu ei. Lectorul cursului, Tim Williams, este şeful Programului UE și al Parteneriatului Estic de Cultură și Creativitate și are o experienţă de peste 20 de ani în gestionarea proiectelor internaţionale din sectorul cultural. Pe parcursul unor lecţii scurte, lectorul vă va povesti despre principalele etape de atragere a donatorilor care să vă finanțeze proiectele: de la cercetarea și selectarea donatorului necesar, până la posibilitatea de restructurare și stabilire a unor contacte personale
Cursul 1. Decideți ce doriți și ce puteți realiza
Cursul 2. Efectuați cercetarea - îngustați domeniul
Cursul 3. Identificați organizațiile țintă, schimbați-vă organizația
Cursul 4. Stabilirea unui prim contact
Cursul despre comunicarea digitală NOU 3 lecții (August 2017)După audierea cursului, veți afla cum să elaboraţi și să puneţi în practică strategia comunicării on-line în sectorul cultural.Lectorul cursului, Anastasia Nurzhynska – specialist în comunicare în cadrul Programului UE și al Parteneriatului Estic de Cultură și Creativitate, de mai bine de 15 ani desfăşoară campanii ample de informare, orientate spre industriile culturale, realizarea reformelor și a schimbărilor sociale.Pe parcursul lecțiilor, lectorul își va împărtăşi experienţa de utilizare eficientă a platformelor de comunicare socială, de administrare eficientă a site-urilor și vă va spune cum să faceţi conţinutul mai atrăgător și mai util pentru cititorii dvs.Cursul Jurnalismul cultural NOU 4 lecții (Septembrie 2017)
După audierea celor patru lecţii de curs, veți afla care sunt elementele de bază ale unei scrisori critice, veţi învăţa cum să vă pregătiţi pentru intervievarea unui artist, cum să creați un text și cum să treziți interesul publicului.
Lectorul cursului, jurnalista și criticul din Marea Britanie – Maya Jaggi, are o experienţă de peste 25 de ani în scrierea articolelor pentru The Guardian, Financial Times, Economist și alte publicaţii de ştiri internaţionale importante. De asemenea, ea a luat interviuri de la 12 laureați ai Premiul Nobel pentru Literatură.
Lecţia 1: Ce reprezintă jurnalismul cultural?
Lecţia 2: Ce este critica?
Lecţia 3: Cum să iai un interviu de la personalități culturale
Lecţia 4: Concluzie – Crearea unui public pentru cultură
A SE VEDEA ÎN CONTINUARE:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu